2011. június 30., csütörtök

Álomszerkó # 2

Brown


4 megjegyzés:

  1. Hű, ez nagyon tuti! Imádom a bézs és a barna minden árnyalatát. :) Ilyen pici nőknek, mint mi egyébként is a monokróm öltözködés javasolt, bár bevallom, nálam a pink és a rózsaszín is nagy kedvenc - de így harmincon fölül, jelentős túlsúllyal nem mernék talpig barbiban mutatkozni. :D Így maradnak a kislányos színű felsők, kiegészítők, miegymás...

    VálaszTörlés
  2. Most jöttem rá, hogy erre a kommentre a hoxán reagáltam :)
    A monokróm öltözködésről én egy stílus-tanácsadós könyvben hallottam először, vannak benne nagyon jó dolgok, szívesen átküldöm mailen, ha érdekel.

    VálaszTörlés
  3. Nem gond, elolvastam. :)
    Ha nem a Szépítők könyve, akkor jöhet! Mármint, hogy azt a könyvet ismerem, nem azért nem kérem, mert Dunai Anita tanácsaira nem vagyok kíváncsi... :))

    VálaszTörlés
  4. De igen, az :) Ideje lesz újra átolvasni, mert annó csak átfutottam.

    VálaszTörlés