2011. június 19., vasárnap

Hogy ment a mai nap? # 21

Elérkeztem az Béres Alexandra-féle 3 hetes étrend végére - vélemény és mérlegelés holnap lesz.

A mai reggeli cseresznyés lepény volt - tegnap délután hős voltam és ellenálltam neki, pedig én adtam a fiúknak a falatokat az udvaron homokozás közben, szóval ott volt a kezemben, ott volt a szám közelében... és mégis kibírtam! :) Ma reggel viszont behoztam a lemaradást egy bögre tejjel. Ebédre gyros lesz, pita híján tepsis krumplival és sok joghurtos salátával. Uzsira gyümölcs, vacsorára virsli mustárral.

A héten nagyon megvariáltam a tornáimat, így a mai hivatalos pihenő napomon a Capoeira aerobic 2. részét fogom bepótolni. Tegnap Cindy Crawford Fitness csak neked kazettájáról volt a 2. edzésprogram. Kevésbé ismerem, mint az elsőt és ez valószínű azért van, mert kevésbé is tetszik. Valamivel rövidebb, mint az első, ez csupán 40 perc. A felépítése hasonló: alapos bemelegítés után a lábat dolgoztatja meg - négy-ötféle gyakorlatból csinál három sorozatot, ismét sok láblendítéssel, kitöréssel és guggolással; ezután jön a felsőtest súlyzós gyakorlatokkal - hét-nyolcféle gyakorlatot ismétel háromszor; a hasizomnál pedig csak két sorozat van öt-hatféle gyakorlatból. Érdekes, hogy külön farizom nincs egyik programban sem - de természetesen a kitörésekkel és egyéb lábmunkával azt is megdolgoztatjuk; itt azonban mintegy pihenőként a hasizom gyakorlatok között azért 2x50 csípőemelés található. A program nyújtással zárul - minden nyújtó gyakorlat közül az a kicsavart állapot a kedvencem, amikor fekvő helyzetben az egyik lábat behajlítva átteszem az ellentétes oldalra és a másik karral messze elnyújtózunk.
A örök kedvenc az első program marad a kazettáról, de ezt is gyakran elő fogom venni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése