2011. június 30., csütörtök

Music of the day # 2

Axl Rose mellett a másik nagy szerelem Jon Bon Jovi volt. Őt a Keep the Faith albumnak és videóklipnek köszönhetően fedeztem fel, akkor már rövid hajjal. Szegény Axl az utóbbi időben nagyon lepukkant, viszont Jovi még ma is jól néz ki. Többek között a Szex és New York-ban is feltűnt Carrie egyik kalandjaként, és megveregettem a vállam, hogy milyen jó ízlésem volt már tiniként is. Talán a legnagyobb kedvenc ez a szám volt, teljesen odáig voltam a szőke főszereplő srácért is, nagyon jó volt most újra megnézni.

2 megjegyzés:

  1. Hihi, de jó! Nálam Jon volt az első! ;) Axl csak utána következett. Emlékszem, ültem a szobámban, lapozgattam a Bravo-t és még néhány itteni tinimagazint, és hosszasan néztem a Bon Jovi posztereket. És akkor leesett a tantusz: nekem tetszik ez a pasi! Sőt, szerelmes vagyok belé. :))
    Az éjszakát azzal töltöttem, hogy az összes magazinomat átlapoztam, kivágtam a fényképeit és kiragasztottam őket a falra.
    Nekem a régebbi dalaik jobban bejöttek, talán a Keep the Faith volt az utolsó albumuk, ami még "megmozgatott". Tényleg jól tartják magukat, de nekem zeneileg nem tudtak semmi újat nyújtani az elmúlt két évtizedben.
    Ha már szóba kerültek a sorozatok, azért örültem, mikor a harmadik műszakban felfedeztem Boscorellit. Hirtelen nem is ugrott be, honnan ismerős. :)

    VálaszTörlés
  2. Ja, hogy ő az! Én még most sem tudom kicsoda, mármint névről nem ismertem, de most hogy néztem a klipet, valahogy nagyon ismerős volt. Nem nézem a sorozatot, de biztos az előzetes reklámokban láttam.
    Poszterem nekem is volt egy halom. Sőt montázsokat készítettem (már akkor is, csak akkor nem ruhákkal, hanem sztárokkal :)), annak csodájára jártak a barátnőim. Az ajtóm háromnegyede ilyen apró képekből kirakott óriásposzterrel volt lefedve, talán még ma is megvan anyáéknál a padláson. :))

    VálaszTörlés