2011. június 14., kedd

Felkészülés a nyárra - holott már rég itt van!

Elérkezett az utolsó utáni pillanat, amikor már tényleg nem halogathatom tovább és strand-kompatibilissé kell tennem a bőröm, különös tekintettel a lábfejemre. Július közepén ugyanis fürdőruhás megjelenésem lesz a strandon, és ez már önmagában a frászt hozza rám. Nem akarok még amiatt is feszengeni, hogy pöttyös a combom hátsó része és száraz a sarkam. Most nem elég a szokásos szépítgetés és ápolgatás, most konkrét tervre van szükség. A cél tehát a bababőr elérése - itt inspirációs képként berakhatnék egy fotót a kisfiam popójáról! :)

A terv tehát a következő: minden este bekrémezem a lábam lábápolóval. A minden este azt jelenti, hogy akkor is amikor lusta vagyok hozzá, akkor is amikor már ágyban vagyok, akkor is ha máskor lebeszélném magam azzal, hogy majd holnap bekenem. Heti két alkalommal pedig célirányosan is lábápolok. Ez konkrétan a következőt jelenti: habos lábfürdőt veszek nem több és nem kevesebb, mint 10 percig. Ezután szárazra törlöm a lábam és így reszelgetem a durvább részeket - ez nálam viszonylag új szokás, csak egy-két éve hallottam valahol, hogy száraz lábon kell végezni ezt a műveletet, mert sokkal pontosabban és hatékonyabban tudunk így dolgozni. Korábban mindig nedves lábon csináltam. (Ezek után szoktam körmöt vágni, és igen, kivágom a sarkokat is - de erre heti két alkalommal most nem lesz szükség) A következő lépés a lábradír használata, majd a végén a szárazra törölt lábfejembe gazdagon belemasszírozom a lábápoló krémet. A nyaralásra kilakkozom majd a körmöm is, de egyelőre ez még nem téma.


Az egész test bőrének felkészítése pedig a következőképpen zajlik: heti egy alkalommal (az ún. szépségnapomon) leradírozom a testem tetőtől talpig, majd dörzsikesztyűvel jól végig masszírozom - már egy alkalom is csodákat tesz, de most még egy plusz alkalommal (két "nagy kezelés" között), egy testradíros tusfürdővel egy lightosabb peelinget is bevetek, egy finomabb dörzsikesztyű segítségével. Testápolót minden nap fogok használni - a minden nap pontos jelentését lásd feljebb; a testradíros napokon pedig egy zsírosabb krémet fogok bevetni. Így lesz tuti a siker! És akkor már csak a terhességi csíkok és a hurkák miatt kell majd görcsölni! Hurrá, nyaralunk! :)) Nem, egyébként strandon az utóbbi években (annak ellenére, hogy ilyen dagi még sosem voltam) csak akkor jövök zavarba, ha ismerőssel találkozom. A család és ismeretlenek nem tudják elvenni a kedvem!

3 megjegyzés:

  1. Annyira vicces, hogy mennyi dologban egy rugóra járunk! Figyi ezt: múlt héten vettem egy Neutrogena lábradírt+ápoló krémet. :D Pici tubusok, mert tudom, hogy úgysem használnék el többet - lustaságból. :S Igyekszem minden este zuhanyozás után leradírozni, majd az ágyban jó vastagon bekrémezni a lábamat. Változást még nem igazán látok. :(
    Zuhanyozáshoz luffa szivacsot használok, de az én bőröm sajnos sokkal problémásabb, mint a Tied. :(((

    VálaszTörlés
  2. Mi a gond a bőröddel? Hátha tudok segíteni, a sógornőm kozmetikus. Biztatásként az én bőrproblémáim: terhességi csíkok; az arcom enyhén rozáceás; a lábamon is van egy-két (szerencsére lightosabb) seprűvéna; és apró pöttyök a combom és a felkarom hátsó részén - de ezeket szerencsére a rendszeres bőrradírozás eltünteti.

    VálaszTörlés
  3. Hihi, ugyanezek a gondjaim vannak nekem is. ;D A legnagyobb gondom, hogy kb. három számmal nagyobb a bőröm a régebbi elhízásokból következően. Ezen sajnos nem igazán lehet segíteni. :( Striák meg nem csak a hasamon vannak, hanem mindenhol: térdhajlat, felkar, popsi, csípő, has. Szóval, mindenhol. :((( Ja, és az arcommal még pluszban annyi, hogy rettenetesen érzékeny és folyton kipirulok. A rendszeres sport és a vele járó fokozott izzadás nem igazán tesz jót neki. Úgy dióhéjban ennyi. :)
    Jó neked, hogy van kozmetikus a családban, én is elbírnék egyet. No, meg egy fodrászt is! :)

    VálaszTörlés