2011. június 23., csütörtök

Hogy ment a mai nap? # 25

Azt hiszem rá kellene állnom arra, hogy este írom meg ezeket a posztokat, mert bizony nem mindig úgy alakul a nap, ahogy én azt elképzelem. Tegnap is előre bevallottam a még el sem követett bűnömet, hogy három lepényt fogok enni, és tessék, nem volt lepény. Volt viszont helyette jégkrém uzsonnára. Vacsorára vagy semmit, vagy salátát terveztem, ehelyett olyan éhes lettem, hogy virslit ettem mustárral.

A mai nap meg egy káosz. Egyrészt csont üres a hűtő, így még túró sem volt a reggelre előírt körözötthöz, semmi zöldség, joghurt, semmi. Helyette kakaós kalács volt tejeskávéval. Délelőtt itt voltak a rég-nem-látott barátnőmék, így egy gyors halas tésztát készítettem és én is abból ettem. Nagyon jól esett, de azért most már nagyon túlzásba viszem a bűnözést, egy kicsit meg kell rántanom a gyeplőt, mert ez az egész nagyon rossz irányt kezd venni... Uzsonnára egy bögre kefirt iszom, vacsira most már tényleg a görög saláta kell, hogy legyen, mert megromlik a sajt.

A tornát is átcsúsztattam estére, mert ez a látogatás teljesen kizökkentett a kis napirendemből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése