2011. június 2., csütörtök

Inspiráció # 3

Nagy morgások közepette vettem tudomásul tegnap este, hogy bizony megint vége a Született feleségeknek. Nem gondoltam volna az előző rész alapján, hogy vége az évadnak... Kedvenc csütörtök déli vagy esti programom, amikor megnézem a videóra felvett, felháborítóan későn kezdődő újabb epizódokat. Nagyon szeretem ezt a sorozatot, Lynette a kedvencem, de ezt a posztot most Gabynak szentelem. Én 162 cm-nél megálltam a növésben és szeretem tudni, ha van valaki híresen szép ember, aki még nálam is alacsonyabb. Azt hiszem az Örömapa 2. részében  volt egy olyan jelenet, hogy Steve Martinra rájött, hogy márpedig ő fiatalosabb lesz (edzett, befestette a haját) és összegyűjtötte, hogy milyen sztárok öregebbek nála. Na, valahogy én is így voltam tinikoromban ezzel, szó szerint összeírtam a sztárokat 165 cm-ig :) Mára persze elfogadtam, sőt imádom, hogy ilyen pici vagyok, de azért még ma is felkapom a fejem ha valakiről kiderül, hogy szintén mélynövésű. Hát ilyen Eva Longoria is: 157 cm-es tökéletes gyönyörűség, nagyon arányos és formás alakkal.

2 megjegyzés:

  1. A csúcs pedig Kylie Minogue a 153 centijével! És neki is meg volt Olivier Martinez! ;D

    VálaszTörlés
  2. Ja tényleg, és egyébként nagyon hasonló az alkatuk, azon túl, hogy mindketten picik.: pici cici, formás fenék.

    VálaszTörlés