2011. június 27., hétfő

Kókuszos süti

Mivel ez láthatóan nem kifejezetten egy fogyis blog, így simán belefér, hogy leírjam az egyik kedvenc sütimnek a receptjét. Nem diétás, nem egészséges, de nagyon finom és nagyon gyorsan elkészül. Azt hiszem, hogy gyors kókuszos süti néven találtam itt valahol a neten.

Hozzávalók:

  • 25 dkg cukor (ez már csökkentett verzió, azt hiszem 30 dkg volt az eredeti receptben)
  • 1 tojás
  • 2 kis pohár tejföl (én egy naggyal szoktam készíteni)
  • 20 dkg rétesliszt
  • 5 dkg kókuszreszelék
  • fél csomag sütőpor
  • citromhéj, és egy pici lé is mehet bele

Hivatalosan minden egyszerre megy a tálba. Én azért a cukrot ki szoktam keverni a tojással, majd a tejföllel; után megy bele a sütőporos liszt, és végül a kókusz. Kivajazott, kilisztezett kis tepsiben sütöm kb. 35 percig 175 fokon, légkeverésen.
A tetejére csokimázat készítek vajból, csokiból és főzőtejszínből, majd megszórom kókusszal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése