2011. június 16., csütörtök

Hogy ment a mai nap? # 18

A mai reggeli az egyik kedvencem volt, az előírt zabkása, amit én a barack helyett, természetesen cseresznyével készítettem. Isteni lett! Ebédre sajnos nem tudtam a halat elkészíteni, mivel nem volt itthon, de ezt fogom pótolni, mert nagyon szimpatikus a recept. Helyette egy korábban már elkészített ebéd volt, ami nagyon ízlik, fel is kerül majd a családi menüre. Az uzsi végre epres túrókrém volt, de azért annyi cseresznyét sikerült megint elpusztítanom, hogy vacsora ma sem járt! Ma szerencsére nem volt süti - egyébként tegnap ügyes voltam, mert megint sikerült három szelet rétesnél megállnom!

A mai torna sajnos elmaradt. Fontos telefont vártam pont a torna idején, ami után azonnal mennem kellett, így nem is álltam neki. Anyáéktól este értünk haza, ami persze még nem indok, hiszen ilyenkor is neki lehet állni a tornának, de úgy gondoltam, hogy inkább a vasárnapi pihenő napomon fogom pótolni. A heti öt mozgást tartom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése