2011. június 6., hétfő

Hogy ment a mai nap? # 8

A mai étrendet egy kicsit megvariáltam, ugyanis imádom a reggelire előírt körözöttet, de sajnos nincs itthon túró, így ezt majd a szigorú napon fogom elkészíteni. Helyette ma vajas kenyér volt pulykasonkával, sajttal, kígyóuborkával és tejeskávéval. Ebédre elkészítettem a gyümölcslevest, ami isteni finom lett, nem is kívántam utána semmit (a saláta egyébként sem illett volna utána). Uzsonnára nem tudok répát enni, mivel az sincs itthon (pedig most voltam boltban - mit vettem, ha semmi nincs itthon?), gyümölcs sem lesz, mert az meg bőven volt a levesben - szerintem korpovit kekszet fogok enni. Vacsorára az előírt saláta lesz.

Az edzés Nagy Amarilla volt megint. Valami könnyedre vágytam és ez pont megfelelő volt. Szégyenszemre a karomban van valami izomláz-féle a tollasozástól, úgyhogy nem akartam súlyzós gyakorlatokat mára (bár az is lehet, hogy inkább valami húzódás - mindegy, a lényegen nem változtat: gyösz vagyok, még egy kis játékos tollas is megárt :)) A heti edzéstervhez nem volt képem odaírni, de a tollasozás, mint sport továbbra is napirenden lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése