2011. június 13., hétfő

Hogy ment a mai nap? # 15

Ma itthon volt az egész család, így valahogy mindig sokkal nehezebb követni a jól bejáratott hétköznapi napirendet. Ma a férjem kelt a fiúkkal, így én csak fél 10-kor keltem - a kisfiam puszival és simogatással ébresztett. :) Ilyen ébredés után nem is folytathattam máshogy a napot mint vajas kaláccsal és tejes kávéval. Ebédre a tegnapról maradt karfiollevest ettem. Délután cseresznyézni voltunk anyukáméknál, így az uzsonna meg is volt. Tegnap nem jutott el hozzánk a cseris piskóta, úgyhogy ma kerültem veszélybe - sajnos el is buktam. Hét szelet sütit ettem. Most mindegy is, hogy mekkora egy szelet, a lényeg, hogy háromnál meg akartam állni. De egyszerűen nem ment. A vacsora természetesen ennek a gyalázatos eseménynek köszönhetően elmaradt.



A mai torna a Women's Health: Total workout in ten volt, ami egy kb. 40 perces torna. Négy részből áll: kardió, alsótest, felsőtest és végül egy levezető, nyújtó rész, ami az egyensúly és hajlékonyság fejlesztését célozza. A kardió része szuper, máskor is elő lehet venni bemelegítés gyanánt. A másik kedvenc pedig a felsőtest, jó kis súlyzós gyakorlatokkal és sok fekvőtámasszal. Jó kis torna, gyakran elő fogom venni!

2 megjegyzés:

  1. Ne bánkódj a süti miatt, így fogsz igazán sokáig kitartani a diéta mellett. :) Ha mindig mindent megvonsz, hamar oda lesz a lelkesedés. Én ma meggyes sütit reggeliztem, de azóta is tépném a hűtőt, olyan éhes vagyok. Ez az egy mellékhatása van annak, ha elszokunk a fehér liszt-cukor kombótól.

    VálaszTörlés
  2. Igen, nem is célom, hogy mindent megvonjak magamtól - sőt, pont ezt akarom elkerülni. Na de azért hét szelet!! Meg amiért mérges vagyok, hogy mindez a bűntény délután 5-kor történt! Ha legalább én is reggelire ettem volna... Mindegy, annak örülök, hogy a legtöbbször igenis nagyon szépen sikerül mértéket tartanom! :)

    VálaszTörlés