2011. június 8., szerda

Mérlegelés # 1

Említettem már, hogy nagyon feledékeny vagyok és listák nélkül nem létezem. Emiatt mostantól röviden rögzíteném a mérlegelések eredményeit, hogy amikor majd a sikertörténetemet meséltetik újra és újra, mégis tudjak néhány konkrét adattal is szolgálni :)

Ami egészen biztos, hogy 162 cm vagyok és 2011. január 1-jén 66,9 kg voltam, azaz 67 kg. Ezt a rekordot betudtam az ünnepek alatti nagy kajálásoknak. Túl komoly változtatások nem történtek, de a mennyiségekre kezdtem odafigyelni, különösen a vacsoránál. Valamikor márciusban álltam újra a mérlegre és 69,8 kg-ot mutatott. Azt hittem leájulok róla: 10 dkg-ot "fogytam", amely óriási mennyiséget egy icipici darabka sajt formájában láttam magam előtt. Ennyi? Ennyi? Ezek szerint nincs különbség a zaba és a mértéktartó kajálások között? Akkor már eldőlt, hogy az laza kis odafigyelés nem elég. Persze tudtam én, hogy ez nem hoz majd nagy eredményt, de azért mondjuk 1 kg-ot elvártam volna. A következő mérlegelésre viszont nem emlékszem pontosan, de nem tévedek nagyot, ha a kiinduló súlyomnak továbbra is a 67 kg-ot nevezem ki. Április közepén kezdtem komolyabban venni a dolgokat. Megvettem Rubint Réka Alakreform magazinját, amiből a tornákat sikerült nagyjából teljesítenem, az étrendemben konkrétan csak annyi változott, hogy kenyeret nem ettem vacsorára. A 28 napos program lejárta után rögtön belefogtam Béres Alexandra 21 napos intenzív étrendjének követésében, amelyet 80%-ban tartok. Az új étrend mellett heti 5 alkalommal tornázok. A hétfőn (június 6-án) mért eredmény: 63,0 kg. A 21 nap lejárta után természetesen megmérem magam, de utána havonta egyszer tervezek ráállni a mérlegre. A centivel mért eredmények nem érdekelnek, a mérleg is csak megerősítésként szükséges. A lényeget úgyis látom a tükörben és a ruhákon. Nekem ennyi bőven elég.

1 megjegyzés: