2011. június 4., szombat

Hogy ment a mai nap? # 6

Hétvége lévén máris lazábban fogtam a gyeplőt, de még így is nagyon elégedett vagyok! Ennél sokkal jobban el szoktam magam ereszteni - szinte kötelezőnek érzem, hogy rosszalkodjak. Tehát a menü a következő volt: A reggeli zabkása volt ugyan, de nem meggyes, hanem az isteni körtés. Meggyet még mindig nem sikerült beszereznem, pedig a meggyes-zabos muffinba is kellene, úgyhogy jövő héten most már próbálom ezt pótolni. Az ebéd gombaleves és szilvás gombóc volt (szerintem kellemes női adagot fogyasztottam belőlük - nem éreztem azt, hogy húú, de dugig vagyok), utána viszont még egy pici jégkrémre is elcsábultam... Uzsonnára bolti citromos joghurtot ettem, de legalább volt benne Bifidus Actiregularis :) Vacsorára a padlizsános lecsó kimaradt, de a hozzá ajánlott virsli megvolt.

Úgy terveztem, hogy evezek negyedórát, de nem lett belőle semmi. Elkezdtünk tollaslabdázni és úgy belemelegedtünk, hogy felért egy igazi edzéssel - úgyhogy ezután már nem éreztem szükségét az evezésnek. Eldöntöttük a sógornőmmel, hogy ebből rendszert csinálunk és felvesszük a napi programba. Pont az a fajta mozgás, amire vágytam: játék közben edzed a tested! Imádom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése