2011. június 17., péntek

Hogy ment a mai nap? # 19

Reggelire zöld almás ivójoghurt volt kiflivel, az ebéd egy korábbi hétről egy kedvenc: görög gyümölcsleves. Uzsonnára az előírt puding lesz, vacsorára a tegnapra előírt görög saláta. Jól megvariálom mindig a menüt, de már a kezdet kezdetén nem úgy terveztem, hogy egy az egyben követem. (Az viszont tény, hogy az első héten jobban ragaszkodtam az előírtakhoz)

A mai torna Béres Alexandrától volt a Legjobb formád című dvd. Nem először csináltam, de nem ismerem annyira jól, mint a 200%-ot és a Nyerj időt! programokat, amik Alexandrának talán a két legkönnyebb tornája. Ezekhez viszonyítva tudom mondani, hogy ez egy jóval keményebb torna, a combizom része különösen durva - legalábbis számomra. A bemelegítő részben végre nincs táncika és koreográfia tanítás, amiket az előzőekben ki nem állhattam. A felépítése az Alexandrától megszokott, jól bevált sorrendben a következő: bemelegítés után vádli (a számomra gyilkos guggolásban végzett rugózásokkal); ezután jön egy nagyon kemény combizom-rész sok kitöréssel, kitörésben végzett rugózásokkal (természetesen a saját kis csiga tempómban váltott lábú kitöréseket végeztem helyette); aztán jönnek a farizom gyakorlatok jó kis oldalsó rúgásokkal; külső - és belső comb; vállgyakorlatok súlyzó nélkül (az utolsó "lebegtetés" előtt még így is le kellett engednem a karom - iszonyú gyösz vagyok!) és van néhány fekvőtámasz is, amit imádok, mert nagyon hatékony gyakorlatnak tartom; a hasizom után pedig jön a nyújtás. Alig több 40 percnél, és van a dvd-n három extra lábra, fenékre és hasra. Az Alexandrától megszokott profi színvonalú, jól felépített torna. Olyan aranyos az a "bocsánat, de még mindig van" mosolya, és szeretem, hogy mindig mondja, hogy mire és mennyire számíthatunk még. Rékánál ez annyira kiszámíthatatlan. Egyszóval, megint nem csalódtam Alexandrában!

2 megjegyzés:

  1. Mindig hangoztatom, hogy nekem Szandi habitusa sokkal szimpatikusabb Rékáénál, de a tornáira én nagyon hamar ráuntam. Tényleg kiszámítható, meg követhető, de egy idő után azt számolgattam, hogy Rékánál 40 perc alatt sokkal, de sokkal több minden történik. :) Nagy különbség még, hogy Réka nem váltott lábbal csinálja a gyakorlatokat, így még keményebb az edzés = hetek alatt képes kőkemény popót varázsolni.

    VálaszTörlés
  2. Igen, sajnos be kell vallanom, hogy egy kicsit tényleg unalmas, de mégis sokkal közelebb áll hozzám. Talán pont azért is, mert Réka tornái annyira kemények és emiatt sem érzem magaménak (még):)

    VálaszTörlés