2011. június 7., kedd

Hogy ment a mai nap? # 9

Étrend terén ismét egy kis módosítást hajtottam végre. Reggelire a zabkása kivételével nem igazán szeretek meleget enni, így a tojás vacsorára lesz elkészítve - helyette vajas kalács volt tejes kávéval (rosszaság vagyok). Ebédre az előírt hús+káposzta helyett halat ettem salátával. Ennek két oka van: nincs itthon káposzta és hús úgyis tegnap este volt, halat viszont vasárnapra írtak, amikor családbarát ebédet szoktam főzni, így inkább ma pótoltam azt. Az uzsin viszont eszem ágában sincs változtatni: puding lesz! Vacsorára pedig a tegnapihoz hasonló saláta helyett lesz a tojás.

A torna nosztalgikus hangulatban telt: Cindy Crawford volt, életem első kazettája, Fitness csak neked. Tinédzserkoromban ha tornáztam, akkor erre és csak erre tornáztam. Mindig óriási izomláz lett az eredménye, szó szerint tolatnom kellett lefele a lépcsőn másnap - és ez persze el is vette a kedvem a további próbálkozásoktól arra a hétre. Hétfőnként viszont kötelezően ez volt a torna. (Ma már nagyon odafigyeltem a fokozatosságra, és próbálom ennek szellemében felépíteni a tornáimat.) Az 1. számú edzésprogramot csináltam ma, amit szinte kívülről tudok. Nagyon jól esett, kemény volt, de végig tudtam csinálni. A kitörésből való láblendítés, a székes fenékgyakorlat és a felsőtest gyakorlatok (talajon és állva is) a kedvenceim. Nagyon jó a hangulata, a képi világa, a zene (a felülések alatti a kedvencem és persze Seal), és persze Cindy ismét gyönyörű. Szóval megint csak azt tudom mondani, hogy imádom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése