2011. június 27., hétfő

Az elmúlt 1 hónap

Az első blogbejegyzés május 27-én történt, azaz pont egy hónapja. Egyrészt nagyon örülök, hogy belevágtam, nagyon boldoggá tesz, hogy van egy kedves állandó olvasóm és, hogy talán már néhányan mások is idelátogattak és esetleg tetszett nekik. Másrészt viszont, azt vettem észre, hogy nagyon ideköt a géphez, mindennapos elfoglaltságot igényel. A cél persze ez volt és ez továbbra is, hogy rendszeresen beszámoljak azokról a kis lépésekről amik a céljaimhoz vezetnek. Viszont pont ez az időigényesség ellenkezik is bizonyos céljaimmal, amikről még nem is írtam, de tervezem. Röviden arról van szó, hogy (amíg a fiúk alszanak, amikor van időm csak magamra) akkor pl. szeretnék többet olvasni, többet foglalkozni az angol nyelvvel, többet mozogni, többet takarítani, és néha úgy érzem, hogy pont ezekre nem jut idő. Másfelől viszont kulcsfontosságúnak tartom a napi beszámolókat, mivel ezek motiválnak és segítenek az olyannyira áhított rendszer és rendszeresség kialakításában. Szóval megint csak itt vagyok az egyensúlynál, az arany középútnál, amit e tekintetben is meg kell majd találnom.

Egyébként a blog pont olyan, amilyennek akartam. Arról az oldalamról szól, ami egy kicsit felszínes, ami egy kicsit csajos, ami csak a fogyókúrákról tud csacsogni, ami egy kicsit sztárbolond, szóval mindaz, amit a férjemmel nem szívesen osztok meg teljes egészében, csak hogy kíméljem őt :)) Nem hiszem, hogy érdeklődve hallgatná, hogy melyik sztárruhák a kedvenceim, viszont ha megkérdeznék, hogy ki a feleséged stílusikonja, szerintem tudná a választ (bár először tisztázná, hogy mi is az :)); mint ahogy én is tudom, hogy ki a kedvenc focicsapata, de a meccseket már nem nézem vele azon vitatkozva, hogy vajon ez most les volt-e vagy sem. Szóval ez a blog tökéletesen kielégíti fenti csajos igényeimet, pedig még annyi mindenről nem is írtam... Egyszóval örülök, hogy van nekem!

2 megjegyzés:

  1. Ajjaj! A frászt hoztad rám, már azt hittem, az lesz a vége, hogy nem írod tovább a blogot, mert túlzottan időigényes! :)
    Tény, hogy mi csajok hajlamosak vagyunk kicsit mániákussá válni, ha fogyiba kezdünk (és akkor ne beszéljek a terhességről, lakásfelújításról...), és szinte folyamatosan ugyanazon a témán pörgünk. Nincs pasi, aki ezt ép ésszel kibírná. :D

    A kókuszos süti + a cseresznyés kása rendesen beindította a nyálelválasztásomat, úgyhogy most kókuszos kását kanalazok. Délután négykor! Jaj... :)

    VálaszTörlés
  2. Ja, egyébként tényleg olyan a hangulata, hogy na most akkor felvezetem, hogy vége... :)) de eszem ágában sincs! A kókuszos kása jó kis kombinációnak hangzik, ha már unom a cserit, ki fogom próbálni. Tegnap a súlykontroll témánál úgyis láttam, hogy a kókusz jöhet bátran, úgyhogy mivel imádom, próbálom minél inkább beilleszteni majd!

    VálaszTörlés