2011. június 9., csütörtök

Hogy ment a mai nap? # 11

Étrend tekintetében a reggelitől egy kicsit eltértem: epres ivójoghurt volt kiflivel. Az ebéd az előírt volt, nagyon finom lecsó-szerű zöldbab hússal. Az uzsi alma lesz, a vacsora az előírt tonhalsaláta.

A mai torna Czanik Balázstól a Capoeira aerobic 1. része volt. Ma csináltam először és jól ment elejétől a végéig. Még a fórumos olvasgatásaim elején találkoztam először Balázs nevével, volt egy fórumozó, akinek ő volt a kedvence, folyton a 2. részre tornázott, ami állítólag a legkeményebb a három közül. Az ő áradozásának köszönhetően szereztem be az összeset, de nem vagyok elájulva tőle. Talán az erősítés része tetszik a legkevésbé, a hasizom pedig a legjobban. Az tuti, hogy a derekamat és a hasamat holnap fogom érezni! Nem lesz a kedvencem, de néha előveszem a változatosság kedvéért.

3 megjegyzés:

  1. Hú, pedig ez nagyon jó! Az úszógumidat - ha van - tutira eltünteti. :) Szeretem ezt a tornát, de nincs fenn a gépemen és sokszor azért nem tornázok rá, mert lusta vagyok előkeresni a DVD-t. :S :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, olvastam a blogodban, hogy nagyon sokat tornáztál rá régen :) Nekem nem a stílusom, de tény, hogy ma úgy mindenhol jólesően fáj, úgyhogy biztos hatásos! Azt meg már közben éreztem, hogy a derekamnak és az úszógumimnak jót tesz majd!

    VálaszTörlés
  3. Én sem hittem volna, hogy ez a stílusom, de egy idő után ráuntam Szandira meg Rékára és kellett valami változatosság. Arról nem is beszélve, hogy ha az ember tényleg jó formában van, akkor jól esik neki a dinamikusabb mozgás. Most többet súlyzózom, de csak azért, mert ezt az ugri-bugri tempót már nem bírom tartani. :S

    VálaszTörlés