2011. június 29., szerda

Hogy ment a mai nap? # 31

Ma reggel megint szendvics volt, pedig BA zabos muffinját terveztem, de ahhoz ugye meg is kellene sütni előző este, viszont akkor még eszem ágában sincs a másnapi reggeli ... hogy mikor fogom végre kipróbálni!? Ebéd anyáéknál volt zöldbableves és káposztás tészta. Nyáron a szombati ebédeken kívül szerdánként is főzni fog anya, úgyhogy arra a napra nem is kell terveznem, csak észnél kell lennem a mennyiséggel. Ma tökéletesen sikerült. Uzsira gyümölcs lesz, vacsorára saláta.

Ma evezés lesz, majd este megcsinálom. Tegnap Claudia Schiffer Perfectly Fit c. tornája volt. Most csináltam először, így nem is tudtam, hogy milyen a torna felépítése. Azt gondoltam, hogy van egy alapprogram, és három extra. Ehhez képest ezek nem extrák, hanem akkor komplett az egész, ha végigmegyek az összesen. Mindenesetre tegnap csak - mint kiderült - a fenék részt csináltam meg. Cindyre hajaz az egész, de sokkal könnyebb - bár ha a többi részt is megcsinálom, lehet, hogy másképp gondolom majd! Jó a tempó, bár most simán ment, azért ha végig csinálom biztos jó lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése