2011. június 26., vasárnap

Hogy ment a mai nap? # 28

Ma a barátainknál voltunk, így erre a laza hétre fel is raktam a koronát! A reggeli kalács volt. Ebéd tárcsán sült húsok petrezselymes krumplival, salátával. Utána viszont jött az édesség: süti és puding. Ettem mindegyikből. :(( Most éppen vacsorázom: én csak bőségtálnak hívom - gépsonka szépen feltekerve, sajt csíkokra vágva, paradicsom, paprika és kígyóuborka szépen felszeletelve. Így szépen előkészítve nagyon guszta, lusta napokon nagyon szeretem ezt enni.

Az evezést ma kellett volna bepótolni, de semmi erőm nem volt hozzá. A hét korábban elmaradt tornáit (BA Vitalitás, RR 2009) viszont szépen szorgosan bepótoltam, úgyhogy talán megbocsátható, hogy ez elmaradt. A lényeg, hogy jövő héttől sokkal jobban oda kell figyelnem, ha még egy-két kilóval vékonyabb akarok lenni a strandon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése