2011. június 19., vasárnap

Heti terv # 4

Sokat gondolkoztam azon, hogy a 21 napos étrend után hogyan tovább. Én magam állítsam össze az étrendet? Főzzek külön magamnak és külön a fiúknak? Úgy döntöttem, hogy tovább folytatom Béres Alexandra étrendjét a 12 hétre szóló mintaétrend alapján. Megnéztem az első heti menüt és látom, hogy kétszer is lesz zabkása, amit már terveztem heti két alkalommal fix reggeliként fogyasztani. Ezt jelnek veszem! Ezt a három hetet sem tartottam 100%-osan, ezt meg valószínű még annyira sem fogom. Bár ez hivatalosan nem olyan szigorú étrend, mint a 21 napos: első ránézésre annyi a különbség, hogy nincs drasztikus nap és van tízórai. A drasztikus napot az előző három héten sem tartottam, viszont a tízórai nem csigáz fel különösebben, délelőtt nem szoktam éhes lenni. A cél tehát továbbra is az, hogy új és egészséges ételeket próbáljak ki, ötleteket és recepteket gyűjtsek. Természetesen próbálom minél inkább alapul venni az előírtakat, de előreláthatóan az ebédeknél fogom leginkább figyelmen kívül hagyni a menüt. Ettől függetlenül, simán el tudom képzelni, hogy lesznek olyan napok, hogy a nap minden étkezése a menü alapján fog megvalósulni. A reggelik szerintem nagyjából rendben lesznek; a vacsorára előírtakat általában könnyű elkészíteni, eddig sem okozott gondot a kétféle vacsora tálalása. Ebédre viszont elsősorban a fiúknak fogok főzni, és ők nem hinném, hogy szívesen ennének salátát salátával. Szóval ugyanúgy kinyomtatom a menüt a receptekkel együtt, és minden este úgy zárom a napot, hogy megnézem mi lenne holnap és ezt alapul véve, a lehetőségeket mérlegelve én magam fogom összeállítani a tényleges, gyerekbarát és anyabarát étrendet. Magát az étrendet már nem fogom a blogba beilleszteni, ahhoz túl nagy eltérésekre számítok.

Az edzéstervemben is szeretnék egy kicsit változtatni. Egy pihenőnap lesz a kettő helyett a héten. Az evezéseknek mind a gyakoriságát, mind az időtartamát szeretném növelni: első lépésben heti kétszer lenne 20 perc. Tornából marad a heti négy alkalom.

Hétfő:
Nagy Amarilla: Mozogj velünk!

Kedd:
Cindy Crawford: Next Challenge

Szerda:
20 perc evezés

Csütörtök:
Béres Alexandra: Vitalitás

Péntek:
Rubint Réka: 2009 - 40 perces teljes test program

Szombat:
20 perc evezés

Vasárnap:
Pihenő

4 megjegyzés:

  1. Rékát is tervezel a hétre? :)
    Akartam már mondani, hogy ne félj kipróbálni a 90 perces Alakreform programot, mert igazából az a legkönnyebb. Talán amiatt is, mert élő felvétel, így nincs benne trükközés az idővel és nyilván Réka is jobban elfárad. ;D Egyetlen hátránya, hogy kicsit sok rászánni 90 percet, emiatt én is ritkábban csinálom.

    VálaszTörlés
  2. Igen, amikor a magazinnal együtt megismertem az összes Réka tornát, úgy emlékszem ez volt a legszimpatikusabb. A 90 perces első fele nekem nagyon nehéz, a fekvő része már jobb, azzal majd fogok hamarosan próbálkozni. De remélem nem értetted félre, hogy nekem bármi bajom is lenne Rékával, mindenképpen szeretném az ő tornáit is beilleszteni a tervbe, de egyelőre még nagyon nehezek számomra.

    VálaszTörlés
  3. Jaj, dehogyis! Nálam se Réka a favorit, sőt, viszonylag ritkán tornázom vele. :) Én mostanra elég jól bírom az álló részt, köszönhetően a súlyzós guggolásoknak, viszont egy kemény 40 perces Réka popsiformálást még most sem tudok végigcsinálni - lábsúlyzó nélkül sem! :(

    Viszont azt is tudom, hogy jövő nyárra már meg sem fog nekünk kottyanni! ;D

    VálaszTörlés
  4. Így van, megcsináljuk! Én egyébként tényleg érzem, hogy minden egyre jobban megy. Hamarosan újra előveszem a 200%-ot, mert azt elég jól ismerem, így azt használom tesztnek - remélem sokkal többet tudok majd csinálni belőle.

    VálaszTörlés