2011. június 10., péntek

Hogy ment a mai nap? # 12

A mai étrend teljes egészében eltér az előírtaktól. Reggelire fullos müzlit ettem (magvakkal, banánnal, áfonyával); az ebéd pedig egy nagy tányér zöldségleves volt (répa, borsó, karfiol, brokkoli), mert már egy kicsit sok volt a hús a héten. Uzsira túrókrém lesz, a vacsora pedig virsli.

A mai torna Béres Alexandrától a 200% - Alakformálás mesterfokon  volt. Ezt a tornáját ismerem a legjobban és nagyon szeretem. Én a kezdet kezdetén, valamikor jó 2 éve úgy kezdtem a felkészülést egészséges életmódból, aminek szerves része a mozgás, hogy fórumokat olvasgattam. Az egyértelmű volt, hogy Béres Alexandra lesz az egyik biztos bázisa a tornáimnak és ebben a fórumok meg is erősítettek. Az ottani vélemények alapján állítottam fel magamban egy hozzávetőleges sorrendet nehézségi fokot tekintve a dvd-iből és ezt vettem az legkönnyebbnek (azok közül, amik megvannak nekem). Azóta én úgy látom, hogy a Nyerj időt! könnyebb ennél, de ez valóban a második. A vicc az, hogy még ezt sem tudom végigcsinálni. Az elején a guggolásban végzett vádli kikészít; a kitörés minden dvd-n a leggyengébb láncszem; a váll gyakorlatoknál is meg-megálltam, pedig 0,5 kg-os súlyzóval csináltam, khm; valamint a hasizomnál is kellett pihennem. Nagyon szeretem Alexandra hasizom gyakorlatait, szerintem a leghatékonyabbak az általam ismertek közül. Meg úgy általában nagyon profin felépített a torna, egyedül a bemelegítő táncikálást nem szeretem. Mindenesetre az egyik kedvenc dvd-m, mert valóban könnyebb, mint a többi (és nekem egyelőre ez a szintem), de mégis nagyon kemény és mivel nem megy végig, le tudod rajta mérni a fejlődést. Ez lesz a mérce.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése