2011. június 28., kedd

Hogy ment a mai nap? # 30

A reggeli szendvics volt pulykasonkával, sajttal, paprikával, paradicsommal és teával. Ebédre a tegnapi zöldséges-gombás barna rizs volt sütőben sült hallal (BA tegnapi vacsorája). Uzsonna cseris rétes lesz, három darab. Anya megígérte, hogy ez lesz az utolsó. Vacsorára zöldséges omlett lesz (BA mai reggelije).

A mai torna Claudia Schiffer lesz. Még soha nem csináltam, úgyhogy kíváncsi vagyok!
Tegnap Norbi Fitness kickbox volt. Enyhén szólva nem a kedvencem, de amikor másfél-két éve keresgéltem fitness dvd-ket, olyan programra volt szükségem, ami aerob, könnyű és rövid. Így a fórumos vélemények alapján beszereztem néhány Norbi tornát és valóban megfelelőek voltak a szintemhez. Ezeket szerencsére most már nem szándékozom elővenni, de emlékeztem arra, hogy ez a kickbox-os már akkor is nagyon tetszett. Valóban jól esett tegnap is. Alig több, mint 35 perc ugrabugra rúgásokkal, ütésekkel. Nem lesz a kedvencem, de néha elő fogom venni a változatosság kedvéért. (Úgy döntöttem, hogy most az ösztönző fotó elmarad :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése