2011. június 2., csütörtök

Hogy ment a mai nap? # 4

Étrend: A reggeli teljes kiőrlésű kenyér volt sajtkrémmel, selyemsonkával, sajttal, paprikával, paradicsommal és teával. A reggelire előírt tojást a déli spenóthoz ettem meg (hússal nem is tudom elképzelni a spenótot). Az uzsonna az ajánlott banános joghurt lesz, a vacsora megint görög saláta (lesz még egy párszor mostanában, mivel imádom és meg kell enni a fetát). Én egyébként a következő módon készítem:

Görög saláta:
Mitakos sajt (amiről tudom, hogy nem feta, de én ahelyett használom), kígyóuborka, paradicsom, paprika, lilahagyma - mindez megszórva oregánóval és bazsalikommal, végül leöntve balzsamecetes olívaolajjal.

A tornát most fejeztem be, még egy kicsit szuszogok Jillian Michaels jóvoltából. A 30 day shred című dvd három  különböző szintű programból áll, mindegyik közel fél óra. Hivatalosan mindegyik programot 10-10 napig kellene csinálni, egyre feljebb lépegetve a szinteken. Én egyelőre a Level 1 programot ismerem és nem is szándékozom továbblépni. Szeretem, mert rövid, de nagyon hatékony, és ha nem is fullosan, de 95%-ban már megy, úgyhogy kiélvezem a sikerélményt - és persze addig nem váltok, amíg nem megy 100%-osan. Maga program egyébként a rövid bemelegítés után 3 perc súlyzós gyakorlatot, 2 perc kardiót és 1 perc hasizomgyakorlatot tartalmaz - háromszor ismételve a kört nyújtással zárunk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése