2011. június 20., hétfő

Mérlegelés # 2

Jelentem vége a 21 napos programnak, és ma reggel 62,1 kg voltam, azaz a múlt héthez (63,0 kg) képest majdnem egy kilót fogytam! Nagyon boldog vagyok, már 5 kg mínusznál tartok április közepe óta! Érzem, látom a változást és még a mérleg is ezt bizonyítja!

A siker kulcsát a vacsorák megreformálásában látom elsősorban, az ottani változás a legnagyobb. Régen kizárólag kenyérrel tudtam elképzelni a vacsit, most viszont csak reggelire eszem. A reggelik változatlanok: bőségesek, változatosak, finomak, szénhidrátban (is) gazdagok. Az ebéd is nagyban változott, hiszen ezalatt a három hét alatt a hétköznapokon nem volt kifejezett szénhidrát köret, mármint gondolok itt tésztára, krumplira, rizsre. Kicsit sokalltam a húst, volt olyan nap amikor hivatalosan ebédre és vacsorára is húst írtak elő (vagy legalábbis előző este is hús volt). Ebédnél nagyon hiányoznak az igazi klasszikus ebédek, nehéz lesz ezeknek ellenállni most, hogy a fiúknak ilyeneket fogok főzni. Néha talán belefér, de alapvetően próbálom figyelembe venni a menüs előírásokat. Az új mintaétrendek egyébként úgy látom sokkal megengedőbbek lesznek, ugyanis többször ajánl barna rizs köretet ebédre. A vacsorák változatlanul saláták, amivel sikerült nagyon szépen megbarátkoznom. A három hét alatt jó néhány használható és finom receptet ismertem meg, ez nyilván a 12 hétre szóló étrenddel még inkább bővülni fog!

2 megjegyzés: