2011. június 8., szerda

A vörös szőnyeg királynői # 1: ZÖLD

Már nem bírok magammal és belefogok egy olyan poszt-sorozatba, amire már akkor vágytam, amikor még meg sem született a blog. Eleinte úgy képzeltem, hogy egy adott híresség, általam legszebbnek tartott estélyi ruháit fogom összegyűjteni, de látványosabb, ha színek/színvilágok köré csoportosítom őket. Alapvetően olyan ruhákat kerestem, amiket én magam is szívesen felvennék. Elsőként jöjjenek a legszebb zöld ruhák.

Az abszolút favorit Jada Pinkett Smith. Úgy emlékszem a Reflektor magazinban láttam Jadát ebben a ruhában, és azonnal beleszerettem. Ha választanom kellene, gondolkodás nélkül ezt választanám!


Angelina Jolie talán legszebb vörös szőnyeges megjelenése. Sokkal jobban szeretem őt színes ruhákban, mint a korábban általában hordott feketében. A legutóbbi Golden Globe-on viselt smaragdzöld ruhája is nagyon jól állt neki, de az a ruha önmagában nem tetszik annyira, ezért is nem került be ebbe a válogatásba.


Rihanna ruháját nem tudtam kihagyni, annyira gyönyörű a zöldnek ez az árnyalata. 


Carrie Underwood, az American Idol egyik győztese.


Nem maradhat ki Victoria Beckham sem, még akkor sem, ha kilóg a sorból. A ruha nem is estélyi, nem is tudnám magamon elképzelni, de kapásból eszembe jutott, amikor a zöld szín felmerült. Márpedig a lényeg itt pont ez, hogy nem nekiállok keresgélni szép zöld meg piros ruhákat, hanem azokat gyűjtöm össze, amik azonnal eszembe jutnak és valami miatt emlékezetesek számomra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése