2011. július 1., péntek

Hogy ment a mai nap? # 33

A mai reggeli ismét szendvics volt, azt hiszem a héten már harmadszor. Nagyon rákaptam, a kalácsnál biztos jobban járok ezzel, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy fehér kenyérrel készült, ideje lenne már sütnöm teljes kiőrlésűt. Ebédre sült csirkecomb volt salátával. Annyira isteni lett, hogy kicsit túlzásba vittem. Amióta fogyózom, most volt először az, hogy egy jó nagy levegőt kellett vennem kaja után, olyan jól laktam! Mentségemre legyen szólva, hogy minden egyes falat zöld lámpás BA étrendjében. :) Uzsira túrókrém lesz, vacsorára kefir. Szerintem kerül majd bele egy kis zabpehely, mert tegnap végre sütöttem - már nagyon hiányzott mindenkinek. A Nagyobbik amikor meglátta a kis tartójában a konyhapulton, úgy megörült neki, hogy azt kért reggelire.

Torna a bőséges ebéd után csúszik, este kerül rá sor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése