2011. június 22., szerda

Hogy ment a mai nap? # 24

Annyira hangoztatom, hogy milyen fontos számomra a változatosság, úgyhogy ma zsemlében ettem ugyanazt amit tegnap kenyérben. Annyira rákívántam megint a sonka-paradicsom-saláta-majonéz kombóra, hogy azt kellett ennem megint. Ez a két nap viszont kielégítette minden bűnös vágyam, holnap az előírás szerint reggelizek. Ebédre ma is lencse leves volt (levest mindig két napra főzök), a fiúknak sütöttem palacsintát és egy üreset én is megettem belőle. Délután gyanús, hogy lesz cseris lepény... holnap beszámolok arról, hogy vajon erős voltam-e avagy sem. Vacsorára most már tényleg szeretnék görög salátát enni, de ez a délután függvénye. Három lepényre van kilátás, ennél kevesebbel nem érem be, de most már meg is tudok állni ennyinél... és utána jöhetne este a sali.

Ma evezés lesz, majd este 20 perc.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése