2011. június 20., hétfő

Hogy ment a mai nap? # 22

Reggelire az előírt almás-fahéjas zabkása volt, isteni finom volt! Ebédre zöldséglevest ettem és megettem a fiúk zabkása maradékát - néhány falat volt csak, bár nem édesítős, hanem mézes, de úgy döntöttem belefér. Az előírt ebéd és vacsora nagyon szimpi, de anyaghiány miatt nem tudtam őket elkészíteni, de mindenképpen pótolni fogom. Az uzsi gyümölcs lesz, a vacsora görög saláta.

A mai torna a Mozogj velünk! volt, ami tuti választás, ha egy kicsit könnyebb és rövidebb tornára vágyom, de mégis jólesően lefáraszt! Tegnap pótoltam a múlt héten elmaradt Capoeira aerobic 2. részét. Sajnos hitelesen nem tudok róla beszámolni, mert az erősítő rész 70%-át eltekertem. Nagyon durva és nagyon tetszik! Sokkal jobb, mint az első, az aerob része szuper és azt végig bírtam! Szakadt rólam a víz! Az erősítő résznél néhány gyakorlat után nem bírtam, nem is láttam értelmét néha néha bekapcsolódni, annyira nehéz volt és annyira elfáradtam az aerob részben. A hasizom is nagyon jó, de az az előzőben is tetszett. Az biztos, hogy az aerob részt csak úgy önmagában is elő fogom venni, szinte éreztem, hogy kiizzadom a méreganyagokat és megújul a bőröm! :)

5 megjegyzés:

  1. Én az elsőből is szeretem az aerob részt, de Szilvi sokkal szimpatikusabb, mint Dukai Regina, így a kettest sokkal többet csináltam. Kedvet is kaptam hozzá, ha ilyen felhős marad az ég, a mai aerob gyanánt lehet, hogy ezt a DVD-t fogom előkapni. :)

    VálaszTörlés
  2. Látom a naplódban, hogy végül tényleg ezt választottad! :) A Szilvi tényleg meglepően jó fej volt. Kíváncsian várom a harmadik részt is. Bár korábbi fórumos kutatásaim alapján tudom, hogy ez a legjobb és legkeményebb.

    VálaszTörlés
  3. Képzeld, ezt a DVD-t postán kaptam valakitől, akivel egy fogyis-sportos fórumon ismerkedtem meg. Akkoriban még nem volt lehetőség letölteni az internetről, másoltuk, csereberéltük a DVD-ket. Emlékszem, mennyire vártam a postást, hogy végre kipróbáljam ezt a tornát. :)

    Felveszem a repertoárba, mert tényleg nagyon jó! Nem tudom, melyik a harmadik, nekem valami Győzikés van még meg, meg a Hard Core aerobic, de azok nem igazán jöttek be.

    VálaszTörlés
  4. Én a Győzikésről nem hallottam, ebben is egy modell csaj van, a Kustánczi Lia. Ezen kívül van még C. Balázstól a Hardcore aerobic és a Hasburning.

    VálaszTörlés
  5. Jaj, tényleg, a Hasburning! Az nekem nincs meg, a kockák nem mennek a csíkjaimhoz. :D

    Ezt a Kustánci Liásat nem ismerem, de utána nézek!

    VálaszTörlés