2011. június 3., péntek

Hogy ment a mai nap? # 5

A mai étrend teljes egészében eltért a menütől, ami hivatalosan csak zöldségből és gyümölcsből áll. Három eltérés egy adott héten biztos volt már akkor, amikor még csak ismerkedtem az étrenddel. Az egyik ez a bizonyos szigorú nap; a másik a szombat, amikor anyukáméknál ebédelünk (eszem ágában sincs mást enni ilyenkor); a harmadik a vasárnap, amikor végre az egész családnak én főzhetek, ami nyilván nem saláta lesz.

A mai nap tehát a következőképpen alakult: reggelire müzli volt gazdagon (tökmaggal, napraforgómaggal, lenmaggal, aszalt áfonyával, banánnal); ebédre a holnapra előírt zöldséges halfilét készítettem el; az uzsonna a szokásos házi túrókrém volt; vacsorára csak egy bögre kaukázusi kefirt ittam.

A torna a Nyerj időt! című dvd volt, amit már nem először csináltam, így írok róla egy pár sort. Csupán 35 perc az egész, próbál két különböző izomcsoportot megdolgoztatni egyidejűleg - ennek köszönhetően időtakarékos. A dvd tartalmaz egy negyedórás extra farizom programot, amit még soha nem próbáltam, de netes vélemények alapján nagyon kemény. (Kíváncsian várom, hogy mikor jutok el arra a szintre, hogy vágyom az extrák után, mert nem éreztem elegendőnek az alap programot... Egyelőre nincs bennem ilyen késztetés.) A torna bemelegítő része tetszik a legkevésbé - nem értem, hogy mi szükség van lassú tempóban betanítani egy-egy koreográfiát egy fitness dvd-n. Nyilván több alakalommal szeretnék tornázni rá, két-három edzés után megy a koreográfia - de a betanítást nézni újra meg újra, nagyon elveszi a kedvem az egésztől (át is tekertem ezt a részt). A könnyebb dvd-k közé tartozik, még nekem is ment végig - persze a kitöréseket a saját csiga tempómban végeztem. Rövidségének köszönhetően veszem elő újra és újra - tulajdonképpen a célját elérte: időt nyerek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése