2011. június 15., szerda

Hogy ment a mai nap? # 17

Reggelire az előírt túrókrém volt; ebédre a szombati spenót lesz, mert már annyira ráindultam tegnap. Úgy döntöttem, hogy kb. egy hétre egy mondvacsinált indokkal összeveszek anyukámmal és nem megyünk hozzájuk, mert ez már nem állapot, hogy amikor ott vagyok mindig van valami cseresznyés süti. Tegnap rétes volt, szerencsére háromnál meg tudtam állni, de természetesen ez is botrányos délután 5-kor! Vacsora ennek köszönhetően ismét nem volt, bár este magozás közben még lement néhány cseresznye. Szóval ezt a cseresznyeszezont át kell vészelni valahogy (szerencsére már kukacosodik :)), mert mára is be van ígérve egy rétes, szombatra meg egy másfajta süti - de legalább akkor ez ebédre lesz. Gondolom a mai nap sem lesz másként: uzsira hivatalosan cseresznye, nem hivatalosan remélhetőleg "csak" három rétes. (Nincsenek illúzióim: hogy ez kevesebb lesz, meg sem fordul a fejemben.) A vacsit ma is elfelejthetem.

Most kivételesen a tegnapi tornámat is megvariáltam egy kicsit. Olyan jó kis izomláz volt a hétfői tornától, hogy azzal csak nagyon kímélően ment volna a Cindy (csináltam néhány próbakitörést), így úgy döntöttem, hogy a szombati programmal cserélek. Így tehát volt 15 perc evezés, szombaton meg pótolom a Cindyt. A mai nap egyébként pihenő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése