2011. június 5., vasárnap

Hogy ment a mai nap? # 7

Elérkeztem az első hét végére. Pont úgy alakult ahogy terveztem. Kíváncsi vagyok a jövő heti menüre, az első héttel elégedett voltam: megvalósítható, finom és egészséges recepteket kínál.

A mai étrend: Reggelire volt még egy kis maradék a tegnapi körtés zabkásából (sajnos a fiúknak nem ízlik annyira), és még egy fél kiflit ettem epres ivójoghurttal. Ebédre zöldséglevest és brassóit készítettem. Levesből gond nélkül ettem, a húshoz (gombához és borsóhoz) viszont csak mutatóba vettem egy kis krumplit, így szerintem ez is okés. Utána viszont ettem egy pici darab kinder csokit, már nagyon ki voltam rá éhezve. Uzsonnára nincs itthon banán, így a turmix helyett alma lesz (legalább egy kicsit kompenzálom a csokit). A vacsora az előírt kefíres saláta lesz.

Ma pihenőnap van, viszont takarítanom kell, hogy végre befejezzem a tavaszi nagytakarítást - úgyhogy ma sem maradok mozgás nélkül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése