2011. július 14., csütörtök

Hol vagytok régi kedvencek?

Korábban már bemutattam a brit kedvenceket, és azokat, akik túlélték a hosszú éveket, a friss arcokat, és most azok jönnek, akiknek ez nem sikerült. Régi kedvencek, akik eltűntek a szemem elől.

Ethan Hawke a 90-es években nagy szerelmem volt (mint sokan mások :)). Először a Holt költők társaságában láttam, ami azóta is az egyik kedvenc filmem. Imádtam a Gattacában, a Szép reményekben, de leginkább a Nyakunkon az élet című filmben a gyönyörű Winona Ryder mellett. A film zenéjéből készült videóklippet ezerszer láttam, imádtam a lógó hajával és a kockás ingével.



Keanu Reeves-ről az első emlékem egy fotó, ami a Holtpont című filmben alakított szerepéről készült róla, gyönyörűséges volt rajta. Azt hiszem a Drakulában láttam először megint csak Winona mellett (nagyon kíváncsi lennék, hogy a bolti lopás nélkül most hol tartana, szerintem minden idők egyik legszebb és legtehetségesebb színésznője volt), aztán jött a Speed és akkoriban ő volt az első számú kedvencem. Az egyik legnagyobb kedvenc filmem a Veszedelmes viszonyok (ki tudna a csúf John Malkovichnak ellenállni benne?), emlékszem, csak röhögtem rajta, hogy milyen kis fiatal és kezdő ott. A Sok hűhó semmiért-ben viszont imádtam gonosz szerepben. Nagyon bírom, amikor egy jóképű színész gonosz szerepet játszik.



Antonio Banderas esetében nem emlékszem az első találkozásra. Azt tudom, hogy az Evita idején már rég szerettem, imádom a film zenéjét és főleg, ahogy ő énekel benne. A kísértetházban már később láttam (és már megint itt van Winona) amit nagyon szeretek. De a Philadelphia is nagy kedvenc, a Desperado számomra kultfilm, a 13. harcos jellegű filmeket nagyon bírom, de sajnos már jó pár éve csak Shrek csizmás kandúrjaként hallok róla.


A két utolsó esetben sajnos nyilvánvaló okból nem láthatom a régi kedvenceket új filmekben. River Phoenix-ről egy poszterem volt, azt sem tudtam, hogy ki ő, de nagyon tetszett, így ott volt a falamon. Később aztán láttam egy-két filmet, amiben szerepelt, a Stand by me zenéje nagy kedvencem. 



A másik tragikus eset Heath Ledger-é, aki valamivel több filmben meg tudta mutatni a tehetségét. A 10 dolog, amit utálok benned című filmben ismertem meg, és Joker-ként láttam utoljára. Amellett, hogy gyönyörűséges volt, nagyon jó színész is, és ő is az a kategória, akinél nem érzed azt, hogy a sztárság miatt lett színész, ez számomra nagyon szimpatikus.


Folyt. köv.

2 megjegyzés:

  1. Jaj, ezt a Big Mounten-es videoklippet úgy szerettem! Vagy egy évtizeddel később tudtam csak meg, hogy ez csak egy feldolgozás. :))

    Banderast nem nagyon csípem, Keanu és Heath viszont nagy kedvencek. :) Egy filmben tudtam csak nehezen megemészteni Keanu szerepét, ez pedig a Minden végzet nehéz c. film, ahol a jóképű dokit alakító Keanu rámoccan Diane Keatonra. Azt hiszem, a bennem rejlő fiús anyának ez egy kicsit sokkkk volt. :D

    Heath miatt meg még ma is összeszorul a szívem (a másik ilyen Brittany Murphy). :( Valami oknál fogva meg voltam győződve arról, hogy Heath játszott a Sportakadémia című sorozatban, de nagyon úgy néz ki, hogy tévedek, mert kerestem róla infókat és semmi....

    Apropó Sportakadémia, nézted a tini sorozatokat anno? Szívtipró gimi, Kaliforniai álom, Szerelmek Saint Tropez-ban, Dowson és a haverok....? :)

    VálaszTörlés
  2. Jól gondoltad, játszott ebben a bizonyos Sportakadémáiában. Bár én nem néztem a sorozatot, nem is tudtam, hogy ez a címe (Sweat eredetileg) de egy-egy jelenetet elcsíptem, amikor Heath már sztár volt, felismertem.
    A filmeket én is egészen más szemmel nézem, amióta anya vagyok, úgyhogy meg tudom érteni az ellenszenvedet. :))
    Tinisorozatok: A szívtipró gimit néztem, de csak az elejét, legalábbis gondolom több évadot is megért, mert csupa ismeretlen szereplő volt benne, amikor már felnőttként belekukkantottam. A Kalifornia álomról nem hallottam; a Szerelmek Saint T. néhány részét láttam csak; a Dawson viszont nagyon tetszett, bár abból is csak az első évadot/évadokat láttam. Egyébként valami miatt a Gossip Girl-t tervezem majd megnézni így 33 éves fejjel. A legutolsó tinisorozat egyébként a Glee volt, amit imádtam, tavaly ment itt a tévében, remélem lesz további évad is! A Beverly Hills-t és a Melrose Place-t sem tudtam mindig követni, de mindegyikben képben voltam. Nagyjából ennyi.

    VálaszTörlés