2011. július 15., péntek

Hogy ment a mai nap? # 47

Reggelire őszibarackos ivójoghurt volt kiflivel; ebédre rántott hal zöldséges barna rizzsel. Uzsonnára sárga dinnye lesz, vacsorára virsli. Tegnap nem számoltam a maradék zöldséglevessel, így végül azt kellett megennem vacsorára; valamint a tervezett uzsi mellett néhány saját (!) sárgabarack is lecsúszott.

A torna Réka lesz ma is, tegnap a Napi 20 perc önmagadért combizom része volt. Nekem egyelőre nincsenek extra fitness felszereléseim (step pad, gumiszalag), amiket Réka előszeretettel használ, sőt súlyzóból is csak egy 0,5 kg-os és egy 1,5 kg-os szett van. Szóval ezt a tornát is step pad nélkül csináltam, de nekem így is nagyon jó volt. A tegnapi felsőtesttel ellentétben ez nagyon tetszett, meglepően jól ment, ami számomra nagyon új élmény, különösen ha lábgyakorlatokról van szó. Ja, és le sem tudtam venni a szemem Rékáról, nagyon szép volt az alakja ebben a piros cuccban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése