2011. július 16., szombat

Hogy ment a mai nap? # 48

Reggelire pudingos péksüteményt ettem. Az ebéd csirkepörkölt lesz; uszira sárgadinnyét fogok enni; vacsorára meg kell enni a feta sajtot, így görög saláta lesz.

A mai torna Réka popsi lesz, tegnap a Napi 20 perc önmagadért hasizom része volt. Ezt sokszor csináltam már korábban, mert régebben, amikor nem volt kedvem tornázni, akkor ezt vagy más rövid hasat szoktam elővenni. A hasizmot általában jól bírom, így nem esett nehezemre és a lelkiismeretemet is megnyugtattam vele. Továbbra is úgy érzem, hogy ezt a tornát csak ilyen esetben fogom elővenni, mert nem érzem különösebben hatékonynak. Béres Alexandra hasizom gyakorlatai számomra klasszisokkal jobbak és hatékonyabbak, ott meg-meg kell állnom egy kicsit pihenni, azt tuti nem bírnám 20 percig. A mai popsi viszont jó lesz, azt múlt héten csináltam és nagyon tetszett - úgyhogy erről a dvd-ről a comb és popsi részre fogok előszeretettel tornázni a jövőben, akár összevonva a kettőt. Volt egy olyan időszak, amikor rákaptam arra, hogy direkt rövid tornákat kerestem (könnyű megszokni), erre nem szabad újra ráállnom, ez egy kivételes hét volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése