2011. július 20., szerda

Hogy ment a nyaralás?

Eltűntem néhány napra és természetesen totálisan kizökkentem a kis napirendemből. Nem volt torna, nem volt odafigyelés a kajára, de még a vacsorára sem. Bizonyára meg is van az eredménye, de nem vagyok hajlandó erről tudomást venni ill. szerezni, úgyhogy a e havi mérlegelés elmarad (hétfőn lett volna aktuális, de akkor már nem voltunk itthon). Egy-egy gyümölcsnap vagy gyümölcs félnap (délutántól csak görögdinnye) beiktatásával próbálom majd legalább a nyaralás előtti súlyomat visszahozni, és holnaptól természetesen újra indul a torna. A nyaralás tanulsága egyébként a következő volt (ez felére egyfajta best of válogatással is):

  • frissítettem és bővítettem a tapasztaltak birtokában a nyaralási listámat
  • a barna bőr -3 kg-ot jelent: voltak pillanatok, amikor kifejezetten jól éreztem magam a bőrömben
  • nagyon boldog vagyok, hogy divat a strandruha (múltkor turiztam kettőt is és mindegyik sikeresen vizsgázott a strandon - ápol és eltakar)
  • azok a lányok, akik felöltözve bombázók, fürdőruhában már közel sem
  • nem elég vékonynak lenni, hogy valakinek jó legyen az alakja, ill. megfordítva is igaz, nem kell vékonynak lenni ahhoz, hogy azt mondjam valakire, hogy jó az alakja
  • rátaláltam a Cien nevű aloe verás testápolóra - a zselé 98%-a aloe vera, a testápoló 65%-a aloe vera és isteni mindkettő (nálunk nincs Lidl, így sajnos eddig nem ismertem, de most rendesen feltankoltam mindkettőből)
  • egy kisgyereknek sem mindegy, hogy idegen helyen vagy otthon kakil-e (a Kisebbik két nap után kétségbeesetten kereste a megfelelő búvóhelyet a szállodában, hogy hol tudna kakilni a pelusába - azt hittem mindegy, a pelus az pelus, de nem, neki sem ugyanaz az itthoni asztal alatt vagy egy idegen asztal alatt :))
  • a DM 'she' körömlakkja ötösre vizsgázott - egész nap ázott a vízben, és 4 nap után is vállalható
  • rákaptunk egy újfajta reggelire: melegszendvics tükörtojással - isteni, bőséges, minden nap azt ettünk reggel és még 3-kor is alig voltunk éhesek (kenyér, vaj, sonkafelvágott, sajt - melegszendvics-sütőben megsütni és egy viszonylag folyósra elkészített tükörtojást a tetejére rakni - késsel villával ettük, isteni)
  • és ami a legnagyobb tanulság: nagyon jól éreztük magunkat, isteni időnk volt az előrejelzésekkel ellentétben, de megint csak újabb megerősítést kaptunk arról, hogy 'mindenhol jó, de legjobb otthon' (a Nagyobbik megölelte a házat és az ágyikóját, amikor hazaérkeztünk; és nagyon jó volt a rendes, tiszta házba megérkezni)

2 megjegyzés:

  1. Jaj, de örülök, hogy megérkeztetek és annak is, hogy jól éreztétek magatokat! :) Gondoltam rátok, hogy mennyire bölcs döntés volt előrébb hozni a nyaralást - nálunk ma koránt sincs strandidő. Részemről is egy szavazat a Cien kozmetikumoknak. Lidl termékben eddig még sosem csalódtam. :) Nagyon ügyesen szerveztél mindent, biztos nagyon büszke rád a férjed, hogy ilyen flottul ment minden. Nálam is csillog ám a mosogató! ;)

    VálaszTörlés
  2. Igen, azóta is áldjuk a sógornőm okos fejét - ő volt az ötletgazda! Itt is egész nap esik, fúj a szél, hideg van - július közepén!
    Legközelebb, ha eljutok egy Lidl-be, mást is ki fogok próbálni, hihetetlen, hogy mindez a minőség csak 300 Ft/250 ml!

    VálaszTörlés