2011. július 5., kedd

Hogy ment a mai nap? # 37

Reggelire müzli volt, ebédre maradékok. A tegnapi zöldbabból is maradt egy kicsi és a fiúk is hagytak egy kis mákos tésztát, a kettővel már majdnem jóllaktam.Uzsonnára túrókrémet készítek, vacsira salátát.

Szétmegy a fejem, úgyhogy a torna most elmarad, szerintem este sem fogom pótolni. Sz*r napom van. Nagyon. Munkát keresek, de nagyon kilátástalan, hogy olyat találok, ami a gyerekek szempontjából megfelelő lenne. Azon kellene agyalnom és izgulnom, hogy hova adjam be a CV-m és hogy egyáltalán legyen munkahelyem, de nekem csak azon jár az eszem, hogy a fiúk hogy meg fogják ezt a váltást sínyleni. A Nagyobbik is tiszta gyagyás ma (is), annyira, hogy elszakadt a cérna és rácsaptam. Ezután persze bőgtem, mert ez nálam nem fér bele. És mégis megtörtént. Most próbálom elterelni a figyelmemet, és a netet bújom, és közben néha bőgök, és fáj a fejem, és szégyellem magam.

3 megjegyzés:

  1. Remélem, már sokkal jobban vagy. :(
    Nyugodj meg, a gyerekek nagyon gyorsan alkalmazkodni fognak az új helyzethez. Ha meg mégsem lenne így, akkor majd ráérsz azon agyalni, hogy miképp tudnál javítani a körülményeken.
    Szerintem az anyukák többsége a szülőágyon még úgy gondolja, ő bizony soha nem fogja bántani ezt az ártatlan csöppséget, de aztán rájön, hogy a gyermeke nincs gyurmából, nem alakíthatja kedve szerint. Ebből aztán vannak nézeteltérések, amik ideáig fajulhatnak. A gyerek feszegeti a határokat, fontos, hogy megértse, eddig mehet és nem tovább. Hidd el, a kamaszkorhoz képest ez még sétagalopp... :D

    VálaszTörlés
  2. Mi ezen a héten nyelv leckézünk. Három nyelvet tanulnak párhuzamosan az iskolában, ebből csak az angolt szeretik, a többivel nem is nagyon foglalkoznak. :( Rajzfilmeket nézünk (mivel annak viszonylag egyszerű a nyelvezete - a Bambival kezdtük :), de végig viháncolják az egészet. Közben azt hiszik, nekem ez buli, pedig ezer jobb dolgom lenne... :S

    VálaszTörlés
  3. Köszi. Ma már sokkal jobban vagyok, pedig annyival más csak a helyzet, hogy a fejem legalább nem fáj :)
    A rajzfilmnézés nagyon jó ötlet, a youtube-on is van egy csomó anyag, amit tudtok használni.

    VálaszTörlés