2011. július 21., csütörtök

Hogy ment a mai nap? # 49

Gondolkodtam, hogy milyen számmal is folytassam ezt a napi posztsorozatot, és úgy döntöttem, a nyaralást átugrom - az idő alatt úgysem tettem semmit az egészséges étrend és testmozgás jegyében.

Ma végre zabkását reggeliztem, nagyon hiányzott már a sok tükörtojásos melegszendvics után, cseresznyét tettem bele. Ebédre zöldséges csirkeragu volt rizzsel. Nem tudom, hogy mi a neve, én így neveztem el. Csirkemell kockák megpirítva hagymán, hozzá gomba, répa, borsó, kukorica, jó bő lében. Isteni, de ügyesen mértéket tartottam. Uzsonnára görögdinnye volt, vacsira a Nagyobbik ebéd maradéka. Kicsit nehéz átállni a megszokott menetre.

Torna nem volt. A hétre hivatalosan nem is tervezek, de azért fejben tartom, hátha sikerül ráhangolódnom. Jelenleg más dolgok foglalkoztatnak, egyszerűen nem tudok erre is odafigyelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése