2011. július 22., péntek

Hogy ment a mai nap? # 50

Ezzel a szép kerek számmal egyelőre befejezem a napi bejelentkezéseimet. 2006 augusztusában megszületett a nagyobbik kisfiam, majd 2009 májusában a kisebbik. Azóta (egy év kihagyással) itthon voltam velük. Életem legszebb időszaka volt ez a néhány év, de ennek jövő héttől vége. Újra dolgozni fogok, minden új lesz számomra, a fiúk számára, a család számára. Bizonyára jó pár hétnek/hónapnak el kell telnie, hogy mindenki megszokja és remélhetőleg megszeresse az új helyzetet. Nehéz lesz. Most legalábbis nagyon nehéz. Remélem csak nekem. Egyelőre csak az foglalkoztat, hogy a fiúknak jó legyen. Másra sem tudok gondolni. Később majd ki kell alakítani egy új rendszert, egy új napirendet. Úgy gondolom a reggelek lesznek a legnehezebbek, abban egyáltalán nem tudok részt venni és ez nagyon fáj. Nem is fogom őket látni reggel, olyan korán elmegyek, nem fogok tudni ovi előtt puszit adni, megölelgetni őket és azt mondani, hogy 'uzsi után anya jön érted'. Próbálom pozitívan felfogni az egészet, de nehezen megy, most csak a fiúkat érintő negatív hatásokat látom benne. Pedig óriási szerencse, hogy ilyen hamar összejött egy ilyen lehetőség; hogy lett munkám; hogy kicsit megnyugodhatunk a hiteltörlesztés miatt; hogy még itt a nyár, amit a férjem és anyukám segítségével meg tudunk oldani és ez idő alatt a fiúknak is és nekem is lesz időnk hozzászokni az új helyzethez. Ha szeptemberben jött volna a lehetőség, akkor hirtelen minden új lett volna, munka, ovi, bölcsi egyszerre. Így legalább lesz időnk megszokni és kialakítani egy újfajta napi rutint és majd akkor, egy biztos alapon jöhet majd egy újabb változás. Egyedül abban bízom, hogy túlreagálom az egészet (tudom, hogy így van), és hamar beigazolódik, hogy mindez most és így volt jó.
Mindennek tehát az is a következménye, hogy amíg bele nem rázódunk az új helyzetbe, addig a blog, az étrend, a torna nem igazán élvez prioritást. Idővel újra tudok majd erre is figyelni, de egyelőre egyáltalán nem érdekel.

Ma gyümölcsnapot akartam tartani, de a friss sajtos stanglinak nem tudtam ellenállni, így reggelire azt ettem. A nap hátralevő részében viszont görögdinnye, sárgadinnye, őszibarack lesz terítéken.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése