2011. július 13., szerda

Best of # 4

"Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."

  • Szeretem, amikor együtt az egész család éjjel-nappal, három hétig!
  • Szeretem, amikor ránézek egy újonnan elővett nadrágra, és arra gondolok, hogy "áá, ne is álmodj róla", de aztán mégis felpróbálom és simán feljön, kényelmesen begombolom, majd kényelmesen le is ülök benne! Igen, már megint feljött egy újabb nadrág!
  • Szeretek a teraszon vacsorázni meleg nyári estéken
  • Szeretem a polyvore-t! Egyszerűen még mindig nem tudok tőle szabadulni, már kreáltam egy halom álomszerkót, amiket folyamatosan közzé is teszek majd!
  • Szeretem a Balatont
  • Szeretem, amikor a Kisebbik lehetetlen helyzetben befurakodik az ölembe, vállalva még azt is, hogy kényelmetlen neki - de akkor is Anyához bújok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése