2011. július 11., hétfő

Hogy ment a mai nap? # 43

Reggelire müzlit ettem itthon; ebédre fitness menüt választottam egy étteremben/menzán, joghurtos csirkemellet rizzsel és zöldségkörettel - nagyon finom volt. Délután ettem egy gombóc fagyit, uzsonnára egy kukoricát és pár falat tegnapi lasagne-t. Vacsira nem is lehetne más, mint egy bögre kaukázusi kefir - de még így sem kompenzálom a mai napot ill. a fagyit és az uzsit.

Torna nem volt, mert ma vásárolni voltunk (megint féláras a Háda - ma is eszméletlen cuccokat szereztem), és ez felér egy maratonnal. Még edzés terv sincs a hétre, pedig tegnap a Balcsin láttam elég lányt, akik inspiráltak így vagy úgy. Vagy szép volt az alakjuk és azért, vagy pedig szörnyű (és ezzel tükröt tartottak elém) és azért. Nagyon sokat fogytam és látom, érzem is magamon, dehogy nagyon nagyon messze vagyok attól, hogy a strandon is felszabadult legyek, ez tegnap bebizonyosodott. Úgyhogy hajrá előre, és így tovább, mert rengeteget kell még dolgoznom a célért! A mai nap már ilyen laza lesz, de holnap tevékeny napnak nézek elébe! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése