2011. július 4., hétfő

Hogy ment a mai nap? # 36

Reggelire vajas kalács volt, esküszöm csak azért mert nem volt itthon más. Nincs kenyér (tegnap este fogyasztották el a fiúk az utolsó csücsköket is); nincs tk liszt, amiből süthettem volna hétvégén; nincs zabpehely, amiből kását főzhettem volna; nincs banán, amivel a müzlit ehettünk volna (anélkül nem az igazi). Szóval ma este irány a bolt. Ebédre BA-féle zöldbabos húst készítettem, ami az egyik kedvenc kajám lett. A fiúk tegnapi halat ettek, de még nekem is maradt egy szelet, úgyhogy végül az lett az ebéd a maradék salátával. Így a zöldbab lesz a vacsora, uzsonnára pedig cseresznyés joghurt.

A torna Women's Health volt, most csak fél óra, mert az utolsó 10 perces blokkot, az egyensúly gyakorlatokat, kihagytam - szerintem azt máskor sem fogom megcsinálni, és így ez a torna is mehet a rövidek közé. A blogon is korrigálni fogom a fitness dvd gyűjteményes bejegyzést, mert az egyik legfontosabb infó, hogy melyik torna milyen hosszú, nem szerepel a listán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése