2011. július 9., szombat

Hogy ment a mai nap? # 41

A reggeli túrós batyut ugyancsak szénhidrát-dús ebéd követte, krumplileves és aranygaluska. Uzsira egy kis meggy lesz, vacsira pedig tegnapi tárcsán sütött csirkemell szintén maradék joghurtos salátával.

A tegnapi tornás terveket a sütés és az előkészületei keresztülhúzták. A közel egy órás Béres Alexandra helyett, 20 perc popsi volt Rékával. Most csináltam először, egyszerűen nem is értem, hogyan maradhatott ki eddig - azt hittem az összes Rékát ismerem, ha máskor nem is, az egy hónapos Alakreform magazin mellett úgy gondoltam végigvettem mindet, de ezt valami miatt nem. Nagyon jó volt, nem annyira baromi nehéz - persze sokat pihentem, de legalább látok rá esélyt, hogy valamikor menni fog végig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése