2011. május 30., hétfő

Hogy ment a mai nap? # 1

A mai étrend nagyon jól sikerült. A reggelim az előírttal ellentétben kifli volt ivójoghurttal (ami szerintem teljesen rendben van); az uzsonna alma volt; az ebéd és a vacsora a menü alapján készült és nagyon finom lett mindkettő.

A torna a terveknek megfelelően a Mozogj velünk! volt. Több, mint egy hónapja csináltam utoljára és ma sikerült először elejétől a végéig teljesítenem! Nagyon boldog voltam, hiszen ennél jobban nem is tudnám letesztelni a fejlődésemet.



A dvd két részből áll: egy 25 perces zsírégető tréningből és egy szintén 25 perces gerinctornából. Nagy Amarilla egy a Wellness magazin által szervezett verseny győztese, és ami még számomra fontos, hogy diplomás gyógytornász. Mindez valóban érezhető a dvd anyagán. Nehézségi fokát tekintve a könnyebbek közé tartozik, de nekem egyelőre ez a tökéletes szint. Átmozgat rendesen, szépen kipirulok tőle. Tipikusan az a torna, amire azt mondod, hogy nagyon jól esett - nagyon kedvelem! A gerinctorna részét szintén elvégeztem már néhányszor, a hölgy szakértelmét tekintve bizonyára profin átgondolt és kidolgozott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése