2011. május 31., kedd

Cindy Crawford - Next Challenge

Nem szándékoztam véleményt írni egy dvd-ről csupán egy alkalom után, de ennél olyan egyértelmű a helyzet, hogy kivételesen megteszem. Cindy Crawford Next Challenge című tornájáról van szó, amit ma csináltam meg először. Kicsivel több, mint egy óráig tart, szóval egy igazi kiadós torna rendes bemelegítéssel és nyújtással. Az egyik kedvencem a kardió rész, ami annak ellenére, hogy  (hál' isten) tele van 'break' és 'get some water' felkiáltásokkal, nagyon fárasztó. A másik favorit a súlyzós gyakorlatok, különösen a talajon végzett mellizom gyakorlatok. 1,5 kg-os súlyzóval dolgoztam és ment végig. Szép lassú, minőségi munkáról van itt szó. Annak ellenére, hogy elejétől végéig ment, nem gondolom azt, hogy könnyű lenne. Már a gyakorlatok végzése közben is éreztem, hogy nagyon hatásos. Farizom gyakorlatok külön nem szerepelnek a tornában, de nem is hiányoltam. Nagyon tetszik a dvd hangulata (a korábbi Cindy tornákhoz hasonlóan), a zene kellemes, Cindy nagyon szépen és érhetően beszél (angol gyakorlásnak is megfelel :)), és persze maga Cindy gyönyörű, ami nagyon inspiráló. Az egészen biztos, hogy az egyik kedvenc tornám lesz és ha egy órát szánok a adott napi mozgásra, tuti befutó lesz!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése