2011. május 30., hétfő

Fitness dvd

Az étrend után lássuk, hogy milyen választási lehetőségeim vannak tornát illetően. Óriási a gyűjteményem, jó néhány dvd-t még soha nem próbáltam, de biztos ami biztos, beszereztem őket.

Béres Alexandra:
  • 200%
  • Vitalitás
  • Live
  • Menni fog!
  • Új kihívás
  • Pörgesd fel!
  • Nyerj időt!
  • Legjobb formád

Nagy Amarilla:
  • Mozogj velünk!

Cindy Crawford:
  • Új dimenzió
  • Next challenge
  • Fitness csak neked

Claudia Schiffer:
  • Perfectly fit 


Jillian Michales:
  • 30 day shred
  • No more trouble zones
  • Banish fat boost metabolism

Pilates:
  • Winsor pilates
  • 10 minute solution
  • MTV pilates
  • Bonnie's pilates workout routine
  • Dallos Ági

Rubint Réka:
  • Add önmagad!
  • Rubint Réka 3.
  • Napi 20 perc önmagadért
  • 2009
  • Alakreform


Women's Health:

  • Total workout in ten


Tracy Anderson:
  • Post Pregnancy Workout

Carmen Electra:
  • Sztriptíz aerobik (csak magát a tornát tartalmazó dvd)

    Norbi:
    • Aerobzóna - Duci tréning 4.
    • Fitness kickbox 1.
    • Aerobik Norbival 3.
    • Duci tréning 2008

    Czanik Balázs:
    • Hasburning
    • Hardcore aerobic
    • Capoeira aerobic 1.
    • Capoeira aerobic 2.
    • Capoeira aerobic 3.


    Hát, válogatni fogok tudni, az már biztos. Tudtam, hogy sok dvd-t begyűjtöttem, de nem gondoltam volna, hogy ennyit! Az a jó benne, hogy ezek közül biztos megtalálom azt, amelyik a legmegfelelőbb az aktuális hangulatomnak, időkeretemnek, erőnléti állapotomnak és a vágyott mozgástípusnak. A változatossággal mindenesetre nem lesz gond! 



    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése