2011. május 28., szombat

Alakreform

Rubint Réka Alakreform magazinja nagy mértékben hozzájárult ahhoz, hogy belefogtam a blog írásába. Már itt az elején leszögezem, hogy egyáltalán nem vagyok fan, de a beosztása miatt érdekelt a magazin. A magazin egy hónapra vonatkozóan ajánl napi étrendet és mozgást, valamint tartalmaz egy olyan cikket, ami Réka tanácsait, tapasztalatait, elmélkedését tartalmazza, ill. három apró kis bejegyzést wellness témában. Az étrendet szinte egyáltalán nem tudtam tartani az update termékek túlhangsúlyozása miatt, a mozgást viszont nagyjából sikerült követni. Az egyéb cikkeket pedig jó volt nap mint nap elolvasgatni. Jó volt úgy kezdeni a napot, hogy akkor nézzük mi lesz a mai torna, mi lesz (lenne) a mai kaja és persze Réka fotói is inspirálóak voltak. Arra gondoltam, hogy jó lenne egy ilyen rendszer egész évben. Elkezdett motoszkálni bennem, hogy én magam fogok készíteni egy hasonló felépítésű irományt, ami természetesen teljesen testre szabott. Az étrend valóban olyan, ami számomra tartható és elérhető; egy jól átgondolt, egészséges, de mégis finom és hétköznapi ételeket tartalmazó étrend egy hónapra. A torna része a jelentős dvd-gyűjteményemre épülne hangulatomnak, időkeretemnek, mozgástípusnak megfelelően, alternatívák lehetőségével meghatározva. Tele lenne inspiráló fotókkal, amik ráhangolnak, ösztönöznek az adott napi "feladatok" elvégzéséhez. Nagyjából ez volt az elképzelés, aminek megvalósítását természetesen a számítógépen kezdtem volna. Ekkor jött az ötlet, hogy mi lenne, ha nem nyomtatott formában történne mindez egy hónapra szólóan, hanem folyamatosan blog formájában.


A blogban tehát az étrenden és mozgáson lesz a hangsúly. A lényeg az, hogy ennek segítségével ki tudjak alakítani egy olyan rendszert és rutint, ami számomra tartható és amely segítségével egészséges keretek között  lefogyok, majd tartom a súlyom. Kb. 10 kg feleslegről van szó és már megtaláltam a számomra helyes utat ahhoz, hogy ettől megszabaduljak, de a részletek kidolgozását és betartását ettől a blogtól is várom. Bizonyára sok képet fogok böngészni a bejegyzésekhez, amely már önmagában ösztönzőleg hat rám. A következő bejegyzést ennek szellemében fogom elkészíteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése