2011. augusztus 15., hétfő

Mérlegelés # 4

A blogírásom kezdete óta most fordult elő először, hogy a heti tervből semmi nem jött össze. A múlt hetem ugyanis nagyon sűrű volt, de a legjobb értelemben. Munkahelyet váltottam három hét után, és még most is csipkedem magam... Jelenleg el sem tudnék képzelni ideálisabb munkahelyet számomra és a családom számára, és remélem ezt később is így gondolom majd. Az elmúlt hét tehát erről az óriási váltásról szólt, egyszerűen nem tudtam másra koncentrálni. Bár az új munkahelyem sokkal nagyobb szabadságot enged meg, egyelőre tartom a heti 2 rövid és 2 hosszú tornára vonatkozó tervet.

Szombaton végre megmértem magam, és 59,2 kg voltam! Április közepén kezdtem komolyan rástartolni mind mozgás, mind étrend tekintetében a változtatásra, akkor 67 kg voltam. Tökéletesen elégedett vagyok a fogyás mértékével és ütemével, az eredmény most már nagyon látványos és rendkívül élvezem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése