2011. augusztus 21., vasárnap

Hogy ment az elmúlt hét?

A nyaralás óta, azaz egy jó hónapja nem tornáztam, de most végre újra belevágtam. A heti tervet teljesítettem, bár a Béres Alexandra tornára nem emlékeztem pontosan, így a Legjobb formád helyett a Menni fog! volt - de azt hiszem ezt teljesen mindegy. Bevallom volt pörgetés a dvd-n, de még így is van izomláz rendesen.

Étrend tekintetében mélyponton voltam a héten. Két-három napig folyton azon járt a fejem, hogy mit ehetnék. Egy egész tábla csoki és néhány gumicukor le is csúszott, de még így is hős vagyok, mert ennél sokkal sokkal többet kívántam volna enni/tömni/zabálni. Remélem ezennel túlvészeltem ezt a hullámvölgyet. A vacsorákat ennek ellenére rendesen tartottam (inkább közvetlenül az ebéd utáni időszakban jött rám ez a farkaséhség édesség után), szóval összességében arra jutottam, hogy igenis ügyes vagyok, hogy "csak" ennyi volt a rosszaság. Vacsora fronton viszont nagyon oda kell figyelnem, mert az utóbbi néhány héten túl sokszor választottam a virslit, köszönhetően annak, hogy ezt a legegyszerűbb elkészíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése