2011. augusztus 29., hétfő

Heti terv

Múlt hétre szerencsére elmaradt már maga a terv is, így nincs lelkiismeret furdalásom, hogy nem teljesítettem az előírtakat. Az iszonyú hőség és az allergiás orrbedugulás azt hiszem elég jó kifogás, sőt ok arra, hogy a múlt héten a kisujjamat sem mozdítottam. Mivel a hőség elmúlt, a héten már beütemezek egy kis edzést. Étrend tekintetében sem volt kifogástalan a múlt hetem, túl sok volt a jégkrém és volt egy olyan este (!), amikor egy egész zacskó mogyorós rágcsát bevágtam.

Ezt a hetet még betudom az utolsó ráhangolódó hétnek, de jövő héttől már tényleg minden 100%-on megy: munka, ovi, bölcsi, étrend, torna, háztartás-vezetés, szépségápolás, angolozás, dekoráció készítés, stb. Már  nagyon várom, hogy rendes kerete legyen a napoknak, nekem ez nagyon kell ahhoz, hogy jól teljesítsek, legyen szó bármilyen területről.

Rövid edzés:
Rubint Réka: Napi 20 perc önmagadért - hasizom
Rubint Réka: Napi 20 perc önmagadért - farizom

Hosszú edzés:
Cindy Crawford: Harmadik dimenzió - 3. edzésprogram
Béres Alexandra: 200%

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése